עוגות חתונה ENGLISH צור קשר שאלות נפוצות מתכונים והדרכות יצירות מיוחדות סדנאות אודות ראשי
 
קצת על עצמי

שמי אודליה, אני נשואה ואם לשני בנים, ועוסקת בעיצוב עוגות לאירועים והדרכת סדנאות עיצוב עוגות. העיסוק בעיצוב עוגות מהווה עבורי השילוב האולטימטיבי בין שתי אהבות גדולות שלי – האפייה והיצירה. אני נהנית לקחת חלק בשמחותיהם של אנשים ולשמח אותם בעוגה ה"תפורה" אישית לטעמם וחלומם. השכלתי הפורמאלית קשורה באהבה נוספת שלי, השפות. באוניברסיטה העברית למדתי בלשנות אנגלית ויחסים בינלאומיים, ועד היום אני מקדישה את שעות הפנאי המועטות שלי ללימוד שפות.

היכרותי עם בצק הסוכר החלה ב 1990, כשהחלטתי לאפות ולעצב בעצמי את עוגת החתונה שלי ושל בעלי. במשך השנים השתלמתי בלימודים מקצועיים בתחום עיצוב העוגות ועבודה עם בצק סוכר אצל מיטב המדריכים בארץ ובאנגליה ועיצבתי עוגות כתחביב, לימי הולדת לילדי ובחתונות של בני משפחתי.

ב 2004 החלטתי להפוך את התחביב למקצוע ועיסוק מרכזי והקמתי את "עוגות מגשימות חלום". במשך השנים הכנתי עוגות לאירועים מתוקשרים כגון 60 שנה להכתרתה של מלכת אנגליה אליזבת ועוגות לפרסומות בטלויזיה.

בשנים האחרונות עיקר פעילותי מתמקד בהדרכת סדנאות וקורס מקיף בעיצוב עוגות בבצק סוכר וסדנאות פיסול ידני מתקדם בבצק סוכר. אני מייצגת בישראל את חברת "סאטין אייס" האמריקאית, יצרנית מובילה בעולם של בצק סוכר. ב 2015 הוזמנתי להעביר סדנאות והדגמות בתערוכת עוגות באורלנדו, פלורידה, וב 2016 בסידני, אוסטרליה. ב 2015 הקמתי את בית הספר לאמנות מתוקה הממוקם ברעננה, שם אני מעבירה את כל הקורסים והסדנאות.

מזמינה אתכם לעולם המתוק שלי,

שלכם,

אודליה

 

דמויות חתן כלה
עוגות חתונה
עוגות יום הולדת בנים
עוגות יום הולדת בנות
עוגות בר מצווה
עוגות בת מצווה
עוגות למבוגרים
עוגות לקטנטנים
עוגות לעסקים
עוגות ללא פיסולים
קאפקייקס
סוכריות
 
צור קשר
סדנאות עיצוב עוגות - סדנאות פיסול בבצק סוכר
דמויות חתן כלה - עוגות חתונה - עוגות יום הולדת בנים - עוגות יום הולדת בנות - עוגות בר מצווה - עוגות בת מצווה - עוגות למבוגרים - עוגות לקטנטנים - עוגות לעסקים - עוגות ללא פיסולים - קאפקייקס - סוכריות - דף הבית